5 תשובות
כן.
לא נראלי שמוסיפים שמן לחביתה
טוב ^
חמאה/שמן חמניות/שמן זרעי ענבים יהיה הצורה הכי בריאה

שמן זית נשרף מהר ועדיף לא להשתמש בו בבישול

אין בעיה בלהשתמש בשמן, פשוט שמים כמות קטנה יותר
טיפה טיפה שמן זית. שימי ירוקים בבלילה של הביצה. גבינה מלוחה טיפה ושימי במחבת