7 תשובות
הגיוני וקוראים לזה גנים
שואל השאלה:
^^ כן אני יודעת את זה..
אבל אני לא שורפת מעבר לנטרלי שלי כמעט, זה אפשרי שזה יהיה פשוט הנטרלי שלי?
אנונימית
כן, הגיוני.
גם אני ככה אבל לא מכניסה כמות כזאת של קלוריות כי זה יותר מידי הגוף שלי לא מכיל יש לי קיבה יותר קטנה
אבל בעיקרון הגיוני ותעשי ספורט זה בריא למוח ולגוף
זה לא ממוצע אבל אולי את פשוט זזה הרבה ביום
אם את במאזן קלורי חיובי את תעלי, לא קשור לגנים ולא כלום, זה מדע
כנראה שאת שורפת את זה בהליכות לבית ספר וכאלה
יש לך חילוף חומרים מהיר
גנים טובים