7 תשובות
מנסיון
בתור ספורטאית עדיף אחרי
למה? כי אתה יכול להקיא
לפני אתה תקיא וסתם יתחרבן לך האימון
אחרי
מאוד תלוי באדם, אני למשל יכול לאכול חצי שעה לפני אימון והכול יהיה טוב,
זה נתון שמאוד משתנה,
אגב, לרוב אחרי אימון רעבים יותר. ואוכלים יותר
מה רציניי תמיד שמעתי שאמרו לאכול לפני האימוןן
^מחקרים של ישראל בידור...