4 תשובות
הגיוני
ברור
לא כל הקאה קשורה בהפרעות אכילה
את יכולה לשתות תה ולנוח
תרגישי טוב❤
לא כל הקאה קשורה בהפרעות אכילה
את יכולה לשתות תה ולנוח
תרגישי טוב❤
זה הגיוני , קרה לי הרבה פעמים שהרגשתי בחילה או שהקאתי אחרי שאכלתי פשוט מלא הכל בסדר❤
באותו הנושא: