4 תשובות
7 בערך
אנונימי
תוך חודש בערך ראיתי עלייה ניכרת במסת שריר תוך שמירה על אחוז שומן נמוך והמון מעירים לי על זה
אחרי שהתחלתי אימוני תחת ובטן
זה לוקח זמן וכל אימון יש שינוי קטן אז לא ממש שמתי לב לזה שגדלתי בשום שלב (אם גדלתי), חוץ מבהתחלה שעשיתי אימונים בבית ובקושי הסתכלתי על הגוף שלי במראה ואז כשהסתכלתי, ראיתי הבדל גדול (היה בעיקר ברגליים, בחזה וביד האחורית)