5 תשובות
ממש אבל ממש לא
צריך להתמיד בשגרת האימון ובמקביל שהתזונה תיהיה כמה שיותר בריאה
שואל השאלה:
ברור שאתמיד
אבל עשיתי יומיים ברצף אימון (נרשמתי לחדר כושר) והתחיל להיות לי רווח ברגליים.(לא היה בכלל לפני.)
אנונימית
בעיקרון לא.
צריך להמשיך בעקביות
אבל לא יותר מדי צריך גם לתת לגוף לנוח
אממ לא כלכך