3 תשובות
שמנת לבישול
פיטריות
שן שום כתושה
מלח פילפל
בצל
אני תמיד מכינה ככה:
מבשלת תוך כדי פסטה ולרוטב אני שמה:
בצל
אבקת מרק עוף פרווה
כורכום
פטריות
מלח
פלפל
בזיליקום תבלין
שמנת לבישול

אני חותכת בצל (אפשר גם שום אבל ברוטב הזה ספציפית זה חזק לי מידי)
מטגנת עד שנייה שקוף כזה לא מטוגן מידי, ואז מוסיפה פטריות
אחר כך שמה את השמנת לבישול ואת התבלינים (אבקת מרק עוף, כורכום, בזיליקום, מלח ופלפל)
ומערבבת
ובסוף מערבבת הכל עם הפסטה המבושלת

מתה על זה, יוצא לי מה זה טעים
בשמנת אני משתמשת בשמנת הכחולה של יטבתה 9%
שואל השאלה:
תודהה !!!אני אלך להכין
אנונימית