4 תשובות
לא בדיוק חצי אבל כן, הרסו הרבה מאוד בניינים.
זה נכון המקום היחיד בעזה שעוד נשאר שלם זה דרום הרצועה אבל כמובן שלא הורידו סתם בניינים אלא רק מה שחשוב
אנונימית
לא יודעת כמה בדיוק אבל אנחנו מרסקים אותם חיח
לא חצי נראלי אבל בטח יש מלא הרוס ובעזרת ה' הכל יהיה הרוס!
באותו הנושא: