5 תשובות
שואל השאלה:
^אם הייתי יודעת לא הייתי לחוצה
^אם הייתי יודעת לא הייתי לחוצה
אנונימית
תלכי בביטחון אל תחשבי יותר מידי גם אני בהתחלה הייתי לחוצה את צריכה פשוט להסתגל למקום אין מה לעשות את תצליחי פשוט אל תלחצי יותר מידי
וטיפ
כנסי עם אוזניות לחדרכ ככה פחות יעניין אותך הרקע
וטיפ
כנסי עם אוזניות לחדרכ ככה פחות יעניין אותך הרקע
זה יעבור לך עם הזמן
את חדשה?
את חדשה?
ממה את לחוצה?
תנסי להירגע תשמעי שירים מרגיעים
באותו הנושא: