6 תשובות
למה לא?
כשאת ערה בשעה הזאת לא
8 שעות שינה דיי חובה
שואל השאלה:
לא יןדעת כי לפעמים יש פועלים כאלה אז לא אשקר שקצת מלחיץ
אנונימית
למה שזה לא יהיה סבבה
אם יש לך כח לקום בשעה הזאת
למה לא