6 תשובות
למה לא?
כשאת ערה בשעה הזאת לא
8 שעות שינה דיי חובה
8 שעות שינה דיי חובה
שואל השאלה:
לא יןדעת כי לפעמים יש פועלים כאלה אז לא אשקר שקצת מלחיץ
לא יןדעת כי לפעמים יש פועלים כאלה אז לא אשקר שקצת מלחיץ
אנונימית
למה שזה לא יהיה סבבה
אם יש לך כח לקום בשעה הזאת
למה לא
באותו הנושא: