6 תשובות
להפסיק עם זה. ותספרי להם את הסיבות ללמה את פוגעת בעצמך אבל תפסיקי עם זה..
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת למה
אנונימית
אל תספרי עכשיו גם ככה ידווחו על זה לא היית צריכה לשאול
קודם כל אני גאה בך שאת רוצה לעשות את הצעד הזה של לדבר ולשתף זה
לא מובן מאליו❤
אם קשה לך לדבר במילים תכתבי להם מכתב שם תספרי להם איך התקופה האחרונה עברה. עלייך ותספרי להם על הפגיעה עצמית
אם את רוצה לדבר או להתייעץ או משהו
את יותר ממוזמנת לפנות אליי ❤
דבר ראשון כל הכבוד לך שאת רוצה לספר להורים ולשתף אותם, זה בכלל לא ברור מאליו ואת אלופה!
דבר שני, אנחנו לא מכירים את ההורים שלך ואת הקשר שלכם ולכן ההצעות שניתן הן לא הכי רלוונטיות..
את מכירה אותם ואת עצמך, תחשבי באיזו צורה זה הכי נכון
שיחה עם שניהם, עם כל אחד בנפרד, בהודעה, בשיחת טלפון, צד שלישי
יש המון אפשרויות

לגבי למה את עושה את זה- כל אחד עושה את זה מסיבה אחרת אבל לרוב זה כי יש כאב או תסכול נפשי מאוד גדולים שלא יודעים איך להתמודד איתם, אז ממירים את זה למשהו פיזי
בהצלחה גדולה אלופה!
אם משהו לא מובן או את רוצה להתייעץ יותר ממש בשמחה
היי אנונימית יקרה,

התמלאתי בצער גדול לשמוע כי פגעת בעצמך.

אני משער לעצמי כמה שההחלטה לספר לסובבים אותך, אלה שדואגים לך ושאתה כל עולמם לא פשוטה, אך יחד עם זאת היא אולי הכרחית.

יקרה, רציתי לומר לך שאני מתנדב בעמותת סה"ר (עמותת סיוע והקשבה ברשת).
אם תבחר ליצור קשר, מתנדב או מתנדבת יגיבו. התגובה והשיח כולו יהיה מכיל ולא שיפוטי. ירצו באמת לשמוע אותך, להכיר יותר את המצב ואולי יחד איתך למצוא פתרונות לאותן פגיעות כואבות.

מצרף את הלינק לצ'אט של סה"ר בתחתית התגובה

מחכים לך, עם כל מה שתביאי איתך.
שלך,
מתנדב סה"ר.