12 תשובות
מקווה שלא
כן אם יש חשד שתפגע בעצמך הוא צריך לדווח
מה מקווה שלא אז מה שהוא יפגע בעצמו יותר טוב? ^^
כן, החיסיון לא חל על מקרים של סכנה לעצמך או לאחרים.
כן, הוא חייב לספר להורים שלך
שואל השאלה:
^^^פסיכולוג אמור להיות מקום בטוח לדבר בו על מה שעובר עליי, אם אני לא רוצה שההורים שלי ידעו שאני עושה את זה, ואני יודע שהפסיכולוג שלי יספר להם אם אני אגיד לו, אני לא אשתף אותו ואז אני לא אוכל לעבוד על הבעיה הזאת אז אני חושב שיותר הגיוני לא לספר
אנונימי
^מקווה שלא גם בשביל עצמי אני מתכוונת.. לאממשנה
אני באותו מצב, שאלתי חברה ששאלה את הפסיכולוגית שלה והיא ענתה לה שתלוי
אי אפשר להיות וודאי פגיעה עצמית זה תחום אפור
אנונימית
הוא פיזית חייב
פסיכולוג מחוייב לספר אם אתה עושה משהו שפוגע בך פיזית
: :
הוא מחוייב לספר כי אתה מהווה סכנה ממשית לעצמך. אתה יכול לנסות לדבר איתו ולבקש שהוא יספר את זה בצורה מסוימת או משהו, הוא צריך לכבד את זה
היי,
השלום לך? ממה ששיתפת אני יכולה להבין ולהרגיש את המטען שיושב עליך.
אם אני מבינה נכון אתה מתלבט האם לשתף את הפסיכולוג שלך במצב שלך? יכול להיות שאתה מודאג מזה שאתה פוגע בעצמך מצד אחד ומתבייש או חושש מהתגובה של הוריך מצד שני. אני מבינה שאתה עשוי להרגיש חשוף, ופגיע מאוד אבל חשוב שתתייעץ עם הפסיכולוג שלך, תשתף אותו בחששות שלך ובפחדים שאוחזים אותך . . אני משערת שאתה לא רוצה להרגיש שאין לך שליטה בחיים שלך בעקבות הווידוי הזה .
אולי אפילו אתה מרגיש מועקה וחרדה, לא יודע מה יהיה השלב הבא, ולמה כל זה קורה. יכול להיות שאתה עשוי להרגיש חוסר בטחון, מבוכה ובושה על מה שקורה בחייך.
אבל את הצעד הראשון לעזור לעצמך כבר עשית , אתה דואג לעצמך ומודע למצב בו אתה נמצא וכל הכבוד ששיתפת שותנו.
אם זה עוזר במעט אני מגישה לך יד וחיבוק.
אם תרצה לפרוק מהחששות שלך והפחדים קצת יותר, בוא לצ'אט שלנו, באנונימיות, המתנדבים שלנו יקשיבו ואולי זה יעזור במעט.
שלך מתנדבת סה"ר.