2 תשובות
למצוא תחביבים ולהעסיק את עצמך ככה שתשכחי מהאוכל (לסיבה בריאה)
תמצאי מה החולשה שלך ובאיזה זמן בערך יש לך הכי הרבה בולמוסים
נגיד קשה לך בלי שוקולד? אז אל תגבילי את עצמך וכן תסכימי לעצמך לאכול אבל גם זה תסכימי לעצמך בשעה מאוחרת יותר
האמת שזה תלוי באיזו שעה בדרך כלל יש לך יותר בולמוסים, אבל אני חושבת שלרוב זה בלילה
אז תסכימי לעצמך נגיד רק בשעה 6 או 5 (עד כמה שאת מסוגלת) לאכול משהו שהוא לא בריא
בגלל שתתחילי לאכול משהו שהוא פחות בריא בשעה מאוחרת ככה תאכלי ממנה פחות וככה גם פחות תרצי את זה כל היום
אבל כן חשוב שתהייה הגבלה לכמות שאת אוכלת
אל תגבילי את עצמך במה שתאכלי אלא בכמות
נגיד יש לך בולמוסים של חצי חבילה שוקולד או אפילו חבילה שלמה? אז קודם תסכימי לעצמך רק 4 קוביות ואם את מרגישה שאת חייבת חייבת עוד ואת לא מסוגלת לעמוד בזה תסכימי לעצמך עוד קצת כי להגביל את עצמך מביא אותך לבולמוסים
תתחילי את היום בירקות וחלבון כי זה יעזור לתחושת שובע וגם יוריד את החשק למתוק
גם תה ירוק יעזור ומלא מים
והכי חשוב, הכל בראש שלך
אם את מרגישה שזה מאוד קיצוני ואת לא מצליחה להשתלט על זה עדיף שתתיעצי עם תזונאית מה לעשות
תמצאי מה החולשה שלך ובאיזה זמן בערך יש לך הכי הרבה בולמוסים
נגיד קשה לך בלי שוקולד? אז אל תגבילי את עצמך וכן תסכימי לעצמך לאכול אבל גם זה תסכימי לעצמך בשעה מאוחרת יותר
האמת שזה תלוי באיזו שעה בדרך כלל יש לך יותר בולמוסים, אבל אני חושבת שלרוב זה בלילה
אז תסכימי לעצמך נגיד רק בשעה 6 או 5 (עד כמה שאת מסוגלת) לאכול משהו שהוא לא בריא
בגלל שתתחילי לאכול משהו שהוא פחות בריא בשעה מאוחרת ככה תאכלי ממנה פחות וככה גם פחות תרצי את זה כל היום
אבל כן חשוב שתהייה הגבלה לכמות שאת אוכלת
אל תגבילי את עצמך במה שתאכלי אלא בכמות
נגיד יש לך בולמוסים של חצי חבילה שוקולד או אפילו חבילה שלמה? אז קודם תסכימי לעצמך רק 4 קוביות ואם את מרגישה שאת חייבת חייבת עוד ואת לא מסוגלת לעמוד בזה תסכימי לעצמך עוד קצת כי להגביל את עצמך מביא אותך לבולמוסים
תתחילי את היום בירקות וחלבון כי זה יעזור לתחושת שובע וגם יוריד את החשק למתוק
גם תה ירוק יעזור ומלא מים
והכי חשוב, הכל בראש שלך
אם את מרגישה שזה מאוד קיצוני ואת לא מצליחה להשתלט על זה עדיף שתתיעצי עם תזונאית מה לעשות
לא לאכול
אנונימי
באותו הנושא: