התחברות
הרשמה
כאלו שנמוכים מאוד, אתם מרגישים לא בנוח ליד ערביות גבוהות?
14 ביוני 2024, 04:33
גביהה
גדילה
דימוי עצמי
נשים גבוהות
מצב רוח
3 תשובות
משנה הערביות?
ל
ליאלוהים
שאלו אם אני לא מרגיש בנוח ליד ערביות גבוהות
ל
ליאלוהים
אצלי זה יותר משפיע עם יפניות נמוכות
מ
מניון סגול
באותו הנושא:
אני מרגיש מאוד לא בנוח בגוף שלי
כאלו שנמוכים מאוד, אתם מרגישים קצת אי נעימות כשאתם ליד אנשים שגבוהים מאוד?
כאלו שנמוכים מאוד, איך זה מרגיש שיחה עם אנשים שגבוהים ממכם בהמון?
למה יש בנים שמרגישים מאוד בנוח להגיד למישהי מה הם מרגישים כלפיה
גם אתם מרגישים שאנשים פה בסטיפס הם או אובדניים או עם דימוי עצמי מאוד נמוך ודיכאונים כאילו כל האתר זה ילדי סנטר כאלו
כאלו שמגיעים ממשפחה של נמוכים, אתם מרגישים בנוח לדבר על זה שאתם נמוכים מאחרים?
כאלו שנמוכים מאוד, איך אתם מרגישים בשיחה עם אנשים שגבוהים ממכם בהמון?
אני די נמוכה 1.55 ואני לא מרגישה בנוח עם זה כי כל החברות שלי גירפות
כאלו שנמוכים מאוד, אתם מרגישים לפעמים לא נעים כשאתם ליד אנשים שגבוהים ממכם בהרבה והם באים מרקע אחר?
למה אנשים מרגישים יותר מדי בנוח לספר לי דברים אישיים מאוד ?
אני מרגישה מאוד לא בנוח כשאומרים את המילה put באנגלית איך למזער את הבושה?