4 תשובות
כנראה שרוצים להתחיל ממשהו שיותר קל, למרות שלהתפלל עם כל הכוונות האמיתית בכל מילה בלי לחשוב על שום דבר זר באותו זמן, זאת עבודה לא קלה בכלל, אבל לפחות יותר קל להתפלל תפילה בסיסית.

בכל אופן, אל תזלזל בתפילתם כי לפחות ככה הם מתקרבים לבורא עולם, שזכות זה הם יוכלו להתקרב להכל. להגיד לאנשים לא להתפלל כי בינתיים לא לא בסדר בדברים אחרים, זה לא נכון.
מבורות. עדיף לשמור שבת וכשרות ולא להתפלל בכלל. אבל העיקר שמתחזקות
ברור שצריך גם לעבוד על הפנימיות, זה לא סותר.
ולרוב מתחילים להתחזק בדברים כאלו כמו כשרות שבת צניעות תפילות כי זה מה שמכירים.
שואל השאלה:
^ העניין הוא שאם מתפללים הרבה אבל לא עושים שום דבר חוץ מזה, נראה לי חסר תועלת, אז באתי וקראתי כל היום תהילים ואז פגעתי בהורים, מה יצא מזה שהתחזקתי או שיותר נפלתי...
אנונימי