7 תשובות
צריך לזנ אבחון בכלל?
יש דרך הקופה אבל זה תורים ארוכים
אם יש לך כללעת הכי גבוה בביטוח את יכולה שרפ לקחת
אם יש לך כללעת הכי גבוה בביטוח את יכולה שרפ לקחת
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
^^^כן צריך לאבחן את זה כי זה יכול להיות הפרעת חרדה כללית או משהו בסגנון.
אין לי אבל אפשר ללכת לפסיכיאטר. בקופת חולים זה נראלי זול ופרטי זה בטח עולה איזה 1000 לפגישה נראלי ופסיכיאטר זה רציני כן.
אין לי אבל אפשר ללכת לפסיכיאטר. בקופת חולים זה נראלי זול ופרטי זה בטח עולה איזה 1000 לפגישה נראלי ופסיכיאטר זה רציני כן.
שואל השאלה:
אתם חושבים שכדאי לי לדבר על זה עם אמא שלי ולבקש ממנה? כי יודעת שיש לי את זה אבל אני לא ממש מאובחנת אני פשוט מפחדת שהיא לא תקח אותי ברצינות
אתם חושבים שכדאי לי לדבר על זה עם אמא שלי ולבקש ממנה? כי יודעת שיש לי את זה אבל אני לא ממש מאובחנת אני פשוט מפחדת שהיא לא תקח אותי ברצינות
אנונימית
כן נסי
כן תדברי איתה על זה אולי היא תבין
באותו הנושא: