5 תשובות
שואל השאלה:
מה פתאום שום דיאטת כאסח, פשוט החלטתי לוותר על מתוקים.. ולא הצלחתי להתאפק, תודה..
אנונימי
קורה, פשוט תמשיכי רגיל לא קרה כלום.
זה ממש לא נורא הגוף זקוק למשהו מתוק מידי פעם.
אך אם את חושבת שזה נורא וזה לא טוב למחרת תאכלי פחות או שתאכלי יותר בריא תסתדרי לך את התפריט.
מקווה שעזרתי:)
זה לא נורא כל כך בגלל זה לא עושים דיאטת כסאח לא קרה כלום תמשיכי אבל בדיאטה נורמאלית
מ1 עד 10 3 בגלל שלגוף מותר מידי פעם מתוק