6 תשובות
ממש לא. ואפילו זה לא בריא. תשדלי לאכול יותר זה יכול להזיק לך
אם את לא רעבה וזה מקרה חד פעמי אז זה בסדר.
זה די מעט, תנסי לשלב ירקות בפעם הבאה;)
לא זה לא. קלוריות של בן אדם ממוצע ביום עומדות על 1500. מה עם פחמימות, סידן, חלבונים?
ממש לא.. זה קצת
את חייבת לאכול עוד
את חייבת לאכול עוד
לא בריא בכלל אל תתפלאי אם אין לך אנרגיות בכלל למרות שזה גם מה שאני אכלתי היום פחות אוו יותר מה שהחופש הזה עושה/:
באותו הנושא: