6 תשובות
א 500 קלוריות ביום זה כלום זאת הרעבה.
וב לא התמודדתי כי אני אוכלת אותם עדיין
וב לא התמודדתי כי אני אוכלת אותם עדיין
זה גרוע מאוד לאכול 500 קלוריות ביום, אם את רוצה להרזות את צריכה לאכול 1200-1500 לכי לאכול!
1200 קלוריות מינימום!
ממש לא להתמודד עם זה, לאכול!
ממש לא להתמודד עם זה, לאכול!
בא לך גלידות ולחם כי את אוכלת 500 קלוריות ביום הגוף שלך נכנס לסטרט, לרעב כי את לא מספקת לו את כל מה שהוא מריך ובגלל זה את רעבה את לא תרדי מ500 קל' ביום
אחותי, בתור אחת שירדה הרבה במשקל ושינתה אורח החיים שלה, את המראה שלה ואת הרגלי האכילה שלה, אני אומרת לך שזה לא יחזיק לך מעמד.
באמת, ניסיתי כל דיאטה אפשרית, זה תמיד מגיע למבוי סתום.
את מכירה את הגוף שלך הכי טוב, תמצאי לעצמך דרך בריאה ומאוזנת בא את רוצה לחיות. עם אימונים, עם אכילה בריאה ומנות מותרות, ועם הרגשה טובה. אל תסבלי, זה ככ לא שווה את זה, במיוחד כשזה לא יביא אותך לכלום. מכל בחינה, פיזית ומנטלית. את פוגעת בעצמך ובנפש שלך, וזה לא שווה כלום.
תכניסי את עצמך לחיים ולשגרה חדשה, למרות שזה קשה בהתחלה, כשאתה מתרגל לזה אתה כבר לא שם לב. בהצלחה נסיכה.
באמת, ניסיתי כל דיאטה אפשרית, זה תמיד מגיע למבוי סתום.
את מכירה את הגוף שלך הכי טוב, תמצאי לעצמך דרך בריאה ומאוזנת בא את רוצה לחיות. עם אימונים, עם אכילה בריאה ומנות מותרות, ועם הרגשה טובה. אל תסבלי, זה ככ לא שווה את זה, במיוחד כשזה לא יביא אותך לכלום. מכל בחינה, פיזית ומנטלית. את פוגעת בעצמך ובנפש שלך, וזה לא שווה כלום.
תכניסי את עצמך לחיים ולשגרה חדשה, למרות שזה קשה בהתחלה, כשאתה מתרגל לזה אתה כבר לא שם לב. בהצלחה נסיכה.
את יודעת מה אומרים בתחום הזה, מה שיורד מהר - עולה מהר. מעבר לזה שאת עושה לעצמך הרעבה, את צריכה מינימום 1200 קלוריות. וברגע שתגיעי למשקל שאת רוצה, את תראי שתוך כלום זמן את עולה, הגוף לא יכול להתרגל למכה כזאת. הקטע הוא לא לאכול ממש מעט דברים אלה, לא לאכול דברים לא בריאים ולשלב הרבה ספורט ומים
באותו הנושא: