7 תשובות
כי אתן (הבנות) גורמות לנו לזה!
שאלה טובה חח (:
כי הם אוהבים לעצבן אותנו לפעמים חח
שואל השאלה:
ל chehov אנחנו אף פעם לא גורמות לכלום
אנחנו הכי חמודות שבעולם אתם המעצבנים
ל chehov אנחנו אף פעם לא גורמות לכלום
אנחנו הכי חמודות שבעולם אתם המעצבנים
אנונימיתתת
לפעמים? חח הם פשוט לא צריכים יחס טוב!
בנים מה את מצפה..
גיל ההתבגרות שלהם.:)
באותו הנושא: