2 תשובות
אני עובדת כבר עכשיו ויש לי זמן לשלב עבודה
ותלוי כל אחד והמגמה והבית ספר שלו אם אין הרבה בגרויות קיץ אז אפשר לעבוד
שואל השאלה:
אצלנו הבגרויות בחורף ובקיץ
בחורף יש לנו בגרות במתמטיקה, אזרחות, אנגלית, תושב"ע, תנ"ך

ובקיץ יש לנו באנגלית, בחלמי"ש, בתיאטרון, בספרות, במחשבת ישראל ובספורט
אנונימית
באותו הנושא: