9 תשובות
לא!!! ממש לא!!!
ממש לא את תפגעי בעצמך ותעלי פי 2 את המשקל
תעשי דיאטה בצורה נכונה וספורט
תעשי דיאטה בצורה נכונה וספורט
להרעיב את עצמך זאת לא תשובה, אם לא נוח לך עם הגוף שלך אז תתייעצי עם דיאטנית או תתחילי לעשות ספורט או משהו בסגנון
דבר ראשון, לא.
דבר שני, את בטוח מגזימה, מה המשקל והגובה שלך?
דבר שני, את בטוח מגזימה, מה המשקל והגובה שלך?
לאלא
אם זה מפריע לך,את יכולה להתאמן, לאכול מאוזן יותר. אבל *לא* להרעיב את עצמך.
אם זה מפריע לך,את יכולה להתאמן, לאכול מאוזן יותר. אבל *לא* להרעיב את עצמך.
להרעיב את עצמך זה אף פעם לא פתרון אם זה בכלל נקרא פתרון.
פשוט תנסי לאכול דברים בריאים יותר, תחפשי באינטרנט מתכונים בריאים תכנסי לסרטונים שמסבירים על ירידה במשקל, תחרשי את הנושא.
אני עשיתי וזה השפיע עליי ובאמת הצלחתי לרדת
פשוט תנסי לאכול דברים בריאים יותר, תחפשי באינטרנט מתכונים בריאים תכנסי לסרטונים שמסבירים על ירידה במשקל, תחרשי את הנושא.
אני עשיתי וזה השפיע עליי ובאמת הצלחתי לרדת
יש דרכים בריאות וטובוץ כדי לרדת במשקל, להרכיב את עצמך זה לא פיתרון טוב. תאכלי אוכל בריא, תעשי ספורט
לא אם את רוצה תתייעצי עם דיאטנית ותבני תפריט ושגרת כושר וככה תרדי בצורה בריאה
תתחילי דיאטה של מזון לאט לאט ואז תתחילי ספורט זה קשה אבל אני גם עושה את זה וזה עובד...
באותו הנושא: