6 תשובות
אתה יכול לעקוב אחרי אחוזי השומן שלך ולראות אם זה עלה או ירד
באמצעות אחוזי השומן שלך .
זה לא בהכרח שאתה תוסיף רק שריר... מתווסף יותר בשר משריר,מסת שריר זה משהו שגודל רק אם ממש עיקביים
אם אני אוכל בריא באופן קבוע ...ואם אתה אוכל גבינות עם אחוזי שומן נמוכים אין סיבה שתעלה בשומן
אני לא הייתי מודד אחוזי שומן מה שעשיתי זה פשוט כל אימון ניסיתי להרים יותר או לעשות דברים קשים יותר.
אם הצלחתי סימן שהתקדמתי אם לא הצלחתי אז צריך עוד אימון או שניים עם אותם משקלים.
כמובן שלא להגזים עם המשקלים על מנת להימנע מפציעות
אנונימי
אתה תראה שינוי בכמה חודשים יול המראה אתה יכול לעלות במשקל או לרדת רק בגלל נוזלים אז לא להתלהב או להיבהל