4 תשובות
זה מזפיק גם אני אוכלת רק את זה אלרי אימון
אני אוכל פרו ישר אחרי אימון, חצי שעה לפני האימון אוכל תפוח
סביר, רצוי מקור חלבון יותר טוב, אבל זה גם סבבה.
כן זה סבבה ואפשר גם פרי