התחברות הרשמה

אוף אני לא יכולה להירדם. צריכה לקום בחמש וחצי

אני יכולה ללכת לישון רק עוד מינימום חצי שעה. כי השיער שלי צריך להתייבש... מה לעשות? יש שיטה טובה לייבש אותו מהר?? כבר שעה וחצי מנסה לשפשף עם מגבת ולא הולך לי....
ולא. אין לי פן
2 בספטמבר 2018, 00:44
שינהעייפותבוקרלילהשעות שינה    
2 תשובות
תעמדי מול המזגן
Babymochi
שואל השאלה:
אני אתקרר...
אנונימית
באותו הנושא:
אני צריכה לקום בחמש... ללכת לישון?
אני צריכה לקום בחמש... ללכת לישון?
ישנתי איזה 12 שעות.. נמאס לי להירדם בחמש בבוקר ולקום בחמש בצהריים
יש לי נדנודי שנה ורוב הפעמים אני נרדמת רק בחמש לפנות בוקר תנו לי טיפים איך להירדם מהר כי מחר אני צריכה לקום בשמונה בבוקר
בחמש צריכה לקום. ללכת לישון או לא?
וואי אני לא נרדמת): אוףף ומחר אני צריכה לקום ב10 איך להירדם?
צריכה לקום מחר בשבע ויש לי בעיות שינה קשות מה לעשות אני חייבת להירדם
אני צריכה לקום מחר מוקדם(9:00) אבל אני לא מצליחה להירדם..
אני צריכה לקום בשש ואני לא מצליחה להירדם:(
אני צריכה לקום בפאקינג 5:00 איך להירדם?!עאעאעא!
אני צריכה לקום ממש מוקדם מחר ואני לא נרדמת למישו יש עצות איך להירדם?