5 תשובות
תידארי מחר בבית שיהיה לך יותר זמן לישון ולהתאפס
אנונימית
אני נשארת
אנונימית
תישארי*
אנונימית
אולי את רעבה? או צמאה?
שתי מים ותכבי את כל האורות ואת המסכים
יכול להיות שזה מההתרגשות לבה''ס (אם יש לך בה''ס)
אז את יכולה אולי לא ללכת היום לבה''ס אם את מרגישה שאת עייפה מדי.
ואם זה קורה לך הרבה פעמים אז אולי כדאי שתלכי להתייעץ עם רופא.
בהצלחה <3
תשתי תה כנסי למיטה תעצמי עיניים ותתחילי לחשוב מחשבות ואז תירשמי מרוב שיעמום
אנונימית
באותו הנושא: