11 תשובות
שואל השאלה:
קונים לי, אני בת 14 ויש לי עוד אחים
אנונימית
את שומרת בין בשר לחלב?
שואל השאלה:
כן שעתיים בדרך כלל
אנונימית
אז תשתדלי לאכול בשר שלא תאכלי שוקולד ככה
וגם בסופו של דבר תגיעי לקרב הזה של לראות שוקולד ולא לאכול את צריכה להביס אותו בזה
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימית
אני פעם הייתי גם מכור לשוקולד , הייתי אוכל שוקולד לארוחת בוקר ודברים כאלה ואני כבר לא נוגע בזה את תצליחי בסופו של דבר
תנסי לשמור על ארוחות קבועות.
אז בכל פעם שבא לך נשנוש מתוק, תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים. בדיבור עם מישהו, בתחביב, אפילו תצאי קצת החוצה.
לאט לאט, תפחיתי.
ותני לך איזה יום שבו תוכלי להתפנק עם מה שאת אוהבת.
את גם יכולה לנסות לבקש מההורים שיקנו פחות הביתה.
את קונה או שקונים לך?
שואל השאלה:
אבל איך מפסיקים לאכול פחות? אני מנסה ונשברת בכל פעם
אנונימית
בתור התחלה זה קשה אבל פשוט להפסיק לקנות או לנסות כמה שפחות לאכול , ככה אני הפסקתי