5 תשובות
סבבה לגמרי
תוסיפי לאחהצ גמבה או משהו
את יכולה להוסיף ירקות (ואפילו כדאי)
בבוקר עדיף אולי משהו קצת יותר מזין עם קצת יותר חלבון
מה הכוונה בכוס חד פעמית של שתייה? כאילו לשתייה או שבה את שמה גרנולה?
וזה קצת מעט.. זה בערך 1100-1200 קלוריות אם חישבתי גדלים נכון וזה אמנם מספר של דיאטה אבל יש כאלה שצריכים קצת יותר..
תוסיפי משהו לצהריים לדעתי, זה חא מספיק
ממש טוב