4 תשובות
לא
לא ממש
אפשר גם לעלות עם המסת שריר עולה או שגבוהים לא בהכרח יראו את זה
שואל השאלה:
סבבה כי עליתי שני קילו נראלי או שניים וחצי,ואני ארד את זה בקלות אבל אני מפחד שזה דבר שרואים 2.5 קילו
סבבה כי עליתי שני קילו נראלי או שניים וחצי,ואני ארד את זה בקלות אבל אני מפחד שזה דבר שרואים 2.5 קילו
אנונימי
באותו הנושא: