4 תשובות
מסאז אם זה כאב של שריר
תנסי לנוח טיפה ואם לא יעזור *וימשיך הרבה זמן* תבדקי את זה..
בנתיים אל תאמצי את הרגל יותר ממה שהיא יכולה
תרגישי טוב(:
בנתיים אל תאמצי את הרגל יותר ממה שהיא יכולה
תרגישי טוב(:
מסאז' עוזר לי זמנית
לרוב אני פשוט נכנסת לשמיכה חמימה (לא חובה ללכת לישון אפילו) זה סתם מחמם ומעביר את זה
לרוב אני פשוט נכנסת לשמיכה חמימה (לא חובה ללכת לישון אפילו) זה סתם מחמם ומעביר את זה
יש מצב שזה בגלל המזגן זה קורה לי הרבה שמקור מתחילות לכאוב לי ממש הרגליים סוג של בעצמות כזה כאילו כאב די מוזר כזה (איזה תשובה גרועה יש לי אימאלה)
באותו הנושא: