התחברות
הרשמה
זה בסדר לדיאטה? או יותר מידי?
בוקר: שתי פרכיות עם כפית קוטג' (5 אחוז) על כל אחת + כוס תה
ביניים:
שתי עוגיות שיבולת שועל (בננה+ שיבולת שועל, קינמון, וכפית של שוקולד טבעי שעשוי ממייפל, שמן קנולה וקקאו)
צהריים: קערת מרק גדולה ( בצל, תפוא, בטטה, קישואים, שועית ופתיתים )
ערב: חתיכה בינונית של פשטידת בטטה- קישואים (יש בזה שיבולת שועל במקום קמח) שתי חתיכות קטנות של חזה עוף וקופסת פיטריות (שימורים)
ובערך 3-2.5 ל' מים
26 במאי 2019, 22:07
מתכונים
תפריטים
תשובה אחת
לי זה נראה קצת אבל אם את הרגשת שבעה אז בסדר
אנונימית
באותו הנושא:
תפריט דיאטה למחר , זה בסדר או קצת/יותר מידי?
זה יותר מידי לארוחת בוקר בדיאטה?
איך אכלתי היום? בסדר לדיאטה או יותר מידי?
אני בדיאטה וכל היום אכלתי רק אגס אחד ולעסתי מסטיק זה יותר מידי?
2 פירות ביום זה מוגזם?כאילו זה בריא בשביל דיאטה או יותר מידי לדיאטה
אכלתי היום בסדר לדיאטת 1000 קל' או יותר מידי? (בת 17)
האם זה בסדר לאכול מידי פעם פתיתים בדיאטה?
תקשיבו אני בדיאטה רצחנית ונראה לי אכלתי היום יותר מידי כמה קלוריות זה?
זה בסדר לדיאטה? יותר מדי ממשהו?
אני בדיאטה ואני ממש מאוכזבת מעצמי כי אכלתי יותר מידי
זה מעט מידי 1000 קלוריות ביום לדיאטה של עשרה חודשים? ואחרי הדיאטה אעבור ל1200 קלוריות..זה בסדר?