9 תשובות
אפשר אבל צריך לעשות את זה בצורה ובריאה ולא פשוט לאכול פחות כי זה יכול לפגוע
שואל השאלה:
אני לא מתכוונת לאכול יותר מ800 קלוריות אפילו אם זה פוגע בי
אני לא מתכוונת לאכול יותר מ800 קלוריות אפילו אם זה פוגע בי
אנונימית
תקשיבי אל תעשי את זה באמת זה סתם יפגע בך ותתחרטי על זה את יכולה פשוט לא לאכול ארוחות ביניים ובבוקר פירות במקום משהו יותר מדי
את כן
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי בבקשה?
שואל השאלה:
למה?^
למה?^
אנונימית
כי אני רוצה לדבר איתך
לא הפומביות על העניין הזה
לא הפומביות על העניין הזה
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
אני רוצה לדבר איתך על הנושא הזה לא בפומביות ( בפרטיות , לא מול אנשים)
באותו הנושא: