11 תשובות
ברור
לא צריך להשמין בשביל זה
כן, ברור.
אני מתאמנת ולא הייתי צריכה להשמין או משהו. עליתי המסת שריר רק
שואל השאלה:
פשוט אני בתת משקל
יהיה לי יותר קשה?
אנונימית
ממש לא נכון שצריך להשמין בשביל שרירים
מה שגורם להשמנה זה מאזן קלורי חיובי
מה שגורם לשריר לתפוח זה חלבון(בשילוב אימוני התנגדות כמובן)
השמנה זה עליה באחוזי שומן השריר לא תלוי בזה..
כשמדברים על עליה במשקל במונחים של שרירים מדברים על עלית מסת שריר בלבד שמן הסתם מוסיפה משקל לגוף.
תעקוב אחרי כמות החלבונים שאתה אוכל, תשים לב שבכל ארוחה יהיה כ-15 גרם חלבון ותיעזר באבקת חלבון אם צריך.
כמות יומית מומלצת לפיתוח שריר זה בערך כפול ממשקל הגוף למשל גבר ששוקל 70 יאכל כ-140 גרם חלבון אבל בקטע הזה עדיף להתייעץ עם מישהו מקצועי בתחום הכושר..
אנונימית
אויש למה ראיתי שזה אנונימי חח סליחה שכתבתי לך בלשון זכר אבל בכל מקרה זה ההסבר ולאישה מספיק 1.5 גרם על כל קילו משקל ואם את בתת משקל אז את כן תצטרכי לעלות במשקל בלי קשר כי אם את בתת סימן שהתזונה שלך גם כנראה פגעה בשרירים שלך
אנונימית
לא צריך
איזה שטות
שואל השאלה:
אבל אני בתת משקל וזה גנטי
והבדיקות חיוביות (בלי עין רעה)
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זה מאזן קלורי חיובי
ומה זה אימוני התנגדות
אנונימית
אם את בתת משקל אז את חייבת לעלות במשקל בשביל לעלות שריר
שואל השאלה:
אז אומר שבתת משקל אי אפשר לפתח שרירים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנתי אבל איך זה
אנונימית