תשובה אחת
נשמע שעשית משהו לא נכון במהלך האימון, לא בהכרח הדדליפט, ומאוד תלוי בתחושה שאתה מרגישה.
יש הרבה סוגים של כאב, והמון סיבות ללמה כאב יכול להופיע, איך היית מתארת את הכאב? מרגישה נמלים/זרמים ברגל? עד איזה חלק שלה במידה וכן. מרגישה שהיא נרדמת? היא שורפת? כאילו קיבלת מכה? באיזה חלק בעיקר הכאב נמצא?