8 תשובות
וואו לא ידעתי שזה כזה יקר פשוט אבא שלי קנה את זה.. וזה ממש עשה תוצאות טובות הוא הרזה ממש וזה עשה לו קוביות ברמה אחרת
קישורים מצורפים:
חברה שלי עשתה אבל היא גם שמרה על תזונה נכונה תוך כדאי וזה עשה לה פס ממש באצבע ועוד פסים כזה של הקוביות עדין אחר כך היא המשיכה וזה ועכשיו יש לה קוביות
בהצלחה לך:)
בהצלחה לך:)
לא ממליצה לעשות את זה .. זה יותר מידיי אגרסיבי וזה לא עוזר עשיתי את זה ולא ראיתי שינוי וכן עשיתי את זה נכון ממליצה לקחת מאמן אישי או לקנות molti tranir תחפשי בגוגל
חברה שלי עשתה את זה,
היא אכלה בעיקר אורז, פסטה, עוף, וסלט.
היא אכלה בעיקר אורז, פסטה, עוף, וסלט.
אני חושבת שזה אחלה ותכלס אמא שלי והשטויות שלה שלא תראה את זה למה היא גם תקנה כזה אבל אני די בטןחה שהמחיר הזה לא נוח לכולם
מה שכן יש עוד מכשירים או גומיות משקולות וכאלה שכן יכולים להתאים
מה שכן יש עוד מכשירים או גומיות משקולות וכאלה שכן יכולים להתאים
זה 18,500 זה קצת מוגזם לפי דעתי מאמן בחדר כושר כבר עדיף
כן זה יקר רצח לא שמתי לב למחיר . לנו יש כזה בבית וזה מצויין אז מי שאין לו בעיה עם כספים שילך על זה אני לא הייתי מרשה לעצמי לקנות דבר כזה אבל זה אבא שלי והשטויות שלו
אני עשיתי והייתי בדיאטה באותו זמן
ואכלתי בעיקר פרחיות
ובשר
ואכלתי בעיקר פרחיות
ובשר
באותו הנושא: