התחברות
הרשמה
אני מרגיש שכל הסביבה הקרובה אליי לא אכפת לה ממני
וכל פעם שאני שואל מי רוצה לשחק.שיחה אף אחד לא בא לא משנה כמה פעמים אני שואל
2 בנובמבר 2020, 08:52
בדידות
3 תשובות
גם אני מרגישה ככה לפעמים
י
ילדה רנדומלית:)
כנל
י
יודעת לסובב
תראה אנימה בין לבין
n
naruto 12
באותו הנושא:
למה יש אנשים שלא אכפת להם לסכן את הסביבה?
למה לאף אחד לא אכפת מאיכות הסביבה ומההתחממות העולמית (הגלובלית)?
נכון או לא נכון: כוס מים קרים העומדת בחדר תגיע תמיד לטמפרטורה של הסביבה הקרובה לה?
אני שונאת את החיים . אני מרגישה שכל הסביבה שלי זה אנשים צבועים בלי טיפת רגש אליי אפילו החברה הכי "טובה שלי" יש לה חברה
טבעונים, הסביבה הקרובה שלכם מקבלת את זה ? אני הטבעונית היחידה במעגל חברים/משפחה ותמיד מנסים לשכנע אותי להפסיק, גם אצלכם?
איפה אני משיג יריכיים כאלו באזור המרכז והסביבה הקרובה?
לא אכפת לי מכלום בחודשים האחרונים, לא מהמשפחה שלי ולא מהאנשים שהיו הכי קרובים אליי.
אני מרגישה שלאמא שלי אין כוח אליי ולא אכפת לה ממני
מה אתם חושבים על העולם והסביבה הקרובה אליכם?
מרגישה אבודה, רבתי עם מלא חברות שקרובות אליי ואני מרגישה ככ לבד מבחינת חברות המשך..
מה אתם מרגישים שצריך לשנות בסביבה שלכם? בין אם זה בסביבה הקרובה שלכם, ובין אם זה תהליך שכולנו לדעתכם צריכים לעבור...