4 תשובות
זה בסדר
כן זה ממש מצויין, את בתת משקל וכל קלוריה יכולה לתרום לך
אני חושבת שלא רק ביגלל הגבוה אבל כול השאר בסדר
אנונימית
איזה הרבה היא בתת משקל ^
אנונימי
באותו הנושא: