4 תשובות
באותו מצב כמו שלך
בגדול הבגרות יחסית מאוחר אז אל תלחצי את יכולה בכיף עוד לישון עד 11-12
תחליטי שעכשיו את תשימי את הטלפון בצד ואסור לך לגעת בו יותר לא משנה אם את לא נרדמת
אחכ תנסי לחשוב על דברים ספציפיים אפילו דברים מומצאים נגיד שאת רוצה לחלום עליהם היום
שואל השאלה:
עכשיו קמתי לטלפון כי לא נרדמתי..
אנונימית
לעזוב את הטלפון בצד בתור התחלה
אחר כך תעצמי עיניים ותחליטי שאת לא פוקחת אותן עד שאת נרדמת
אם באמת לא תפקחי אותן את תירדמי בסופו של דבר
תנסי בכוח או שאל תשני בכלל