10 תשובות
הייתי אוכלת תמר או פרי
אם את עושה גם ספורט אז יאללה לכי על זה ותפצי על זה בספורט אחר כך.
משהו דל קלוריות
כן
אם הגוף רוצה מתוק אני לא אמורה לענות אותו רק בגלל שאני בדיאטה
אם הגוף רוצה מתוק אני לא אמורה לענות אותו רק בגלל שאני בדיאטה
אני תמיד אוכלת אם בטלי מתוק
הייתי שותה זירו
שואל השאלה:
כןן אבל לא באלי לשבור את הדיאטה אני אאכל פרי טנקס3>
כןן אבל לא באלי לשבור את הדיאטה אני אאכל פרי טנקס3>
אנונימית
פרי טעים וטוב(/
שואל השאלה:
א. הבאתי
ב. נגמר לי וגם אם אני אביא עוד אחד זה עדיין לא משנה בשאלה אפשר לקבל רק אחד
א. הבאתי
ב. נגמר לי וגם אם אני אביא עוד אחד זה עדיין לא משנה בשאלה אפשר לקבל רק אחד
אנונימית
הייתי אוכלת שוקולד.
לא הייתי שורדת בלי משהו מתוק.
וכשאני בדיאטה אני עושה רע לעצמי
לא הייתי שורדת בלי משהו מתוק.
וכשאני בדיאטה אני עושה רע לעצמי
באותו הנושא: