8 תשובות
התשובה בגוף השאלה
כי את עדיין קטנה
שואל השאלה:
כן אבל לא קרה לי כלום
אנונימית
אני חושבת שאין גיל בשביל שום סוג של ספורט
אנונימית
אם יש לך מאמן מוסמך שמבין בספורט לילדים אז זה סבבה.
אבל סתם ככה להתאמן מבלי להבין בזה זה לא טוב כי זה יכול לפגוע לך בגדילה/התפתחות.
סתם שטויות אני מתעמלת בהתעמלות אמנותית מגיל שלוש וחצי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני הייתי מתאמנת עם 20-30 קילו בגיל 13-14
אנונימית
אם יש ליידך מישהו שמבין בעניין מאמן או אבא שיודע אז זה טוב אבל לבד לא הייתי מציעה לך
אנונימית
שואל השאלה:
כן לא הייתי לבד
אנונימית