8 תשובות
אי אפשר לדעת
לכי לאיש מקצוע לפני זה מאוחר מדי
אנונימי
לא בטוח

ולמה גם בשאלה שלי היה אנונימי שאמר לפנות לאיש מקצוע
לא פונים לאיש מקצוע על כל התקף חרדה, זה הרבה כסףף
לא אם לא תחשבי על זה יותר מדי
J0y
יכול להיות שזה חד פעמי
^^כי אני אותו אנונימי, ואני פאקינג מדבר מניסיון
זאת ליטרלי הבריאות הנפשית שלכם. העניין של כסף זניח פה. תדברו עם ההורים שלכם
אנונימי
החלק הכי חשוב זה להבין שהתקף חרדה זה דבר נורמאלי שקורה לאחד מ5 אנשים לפחות פעם בחיים
התגובות הגופניות גם נורמאליות, זה לא אומר שאת מקולקלת או משהו
דבר שחשוב לדעת, שעוזר שיקרה פחות
היי אנונימית,
את משתפת באומץ שלפני כמה דק' חווית התקף חרדה, מה זה אומר? איך זה בא לידי ביטוי?
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה צעירים/ות ובני/ות נוער ברשתות,

מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר אנונימית אם תרצי) כאן באתר, או באינטגרם/ טיקטוק בפרופיל: nayedet.digital או באימייל [email protected]

נמשיך את השיחה, ננסה להבין קצת יותר וביחד נחשוב מה אפשר לעשות, איך זה נשמע לך? מה את חושבת על זה?

את לא חייבת להישאר עם זה לבד,
מחכה לך,
טל

*בנוסף, לעלם יש צי'אט שפועל בימי ראשון-רביעי בין השעות 20:00-24:00 אפשר גם שם לשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות. נכנסים לאתר: www.yelem.org.il ולוחצים על כפתור הצ'יאט.