4 תשובות
כן , תתחילי בהדרגה , לאט לאט
כן כן
לאט לאט שתתאמני זה ישתחרר לך
פעם הבאה לפני תמתחי וגם אחרי, ככה שהשרירים שלך לא יתפסו
כן תעשי את זה בהדרגתיות