4 תשובות
כן , תתחילי בהדרגה , לאט לאט
כן כן
לאט לאט שתתאמני זה ישתחרר לך
לאט לאט שתתאמני זה ישתחרר לך
פעם הבאה לפני תמתחי וגם אחרי, ככה שהשרירים שלך לא יתפסו
כן תעשי את זה בהדרגתיות
באותו הנושא: