8 תשובות
כן גם לי זה קרה
אנונימית
כן זה קורה כי שמתחילים את הירידה במשקל אחרי שצברנו הרבה מאוד משקל הגוף שלנו במילים פשוטות "מת לאבד את המשקל" אבל אחרי ירידה דרסטית והרבה זמן בתהליך הגוף יתקשה לרדת עוד במשקל הכי חשוב במצבים כאלה לא לוותר ולהמשיך
שואל השאלה:
ואוו שנה וחצי?
זה יכול להסתדר גם אחרי כמה שבועות?
אנונימית
כן אני במצב שלך, ירדתי 8 קילו השנה ועכשיו אני תקועה על אותו מצב לא משנה כמה אני ממשיכה עם תזונה נכונה ואימונים
כן גם לי זה קורה ,תשתדלי להיות במאזן קלורי שלילי
או גרעון לא זוכרת איך קוראים לזה
תשלבי אימונים עם תזונה טובה
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן המשכת לרדת במשקל?
אנונימית