7 תשובות
כן זה מה שטוב וזה מה שאני עושה
כן אם האימון נעשה כמו שצריך ואתה עושה את כל הסטים ואת כל התרגילים שצריך אז זה מצויין
אני כשהייתי מתאמן הייתי עושה 3 פעמים בשבוע פול בודי 45-60 דקות וזה היה מצויין ועבד לי ממש טוב
אני כשהייתי מתאמן הייתי עושה 3 פעמים בשבוע פול בודי 45-60 דקות וזה היה מצויין ועבד לי ממש טוב
כן, כשבאמת מתאמנים ולא לוקחים הפסקות ארוכות
כן!!
השאלה למה אתה מתאמן אם בשביל שרירים וכו או בשביל להיות בריא ובכושר ואז מספיק 45
עדיף שלא. זמן אימון בחדר כושר הכי מומלץ לפי כל המאמרים הוא בין שעה לשעה וחצי, ככה אתה נח מספיק ולא יותר מדי ויש עוד כמה סיבות
כן. אני עושה שעה וחצי אימון לפעמים שעתיים בלי עצירות הרבה 3 פעמים בשבוע וזה ממש עוזר וטוב לי
באותו הנושא: