3 תשובות
אם את גם מתאמנת הייתי אומרת לך לאכול בכל ארוחה לפחות משהו אחד
שימי לב שאת לא אוכלת יותר מידי כי נגיד יותר מידי ביצים ובכללי חלבון יכול לעשות רע
בכללי להתייעץ עם תזונאית הכי עדיף כדי שהיא תתאים לך את זה לפי מסת גוף, שרירים, מטרות באימונים וכמובן לפי מה שבריא
כפול 1.2-1.8 ממשקל גופך זה הכי כדאי