8 תשובות
לא
אנונימית
לא שטויות
שואל השאלה:
מה לא דפקתי איזה 3000 קלוריות בטח
אנונימי
סבבה אבל זה רק פעם אחת אז זה לא נורא
לא אם יום אחד אכלת "יותר מידי" זה לא הורס
לא, ארוחה אחת לא תעשה הבדל כמו שאימון אחד לא יעשה.
אם לא תאכלי בכלל איזה יום, את לא תרזי תוך יום אחד נכון?
כמו שאי אפשר להרזות ביום אחד, אי אפשר להשמין ביום אחד.