9 תשובות
אל תכנס זום לא מוריד ציון
תרגילי נשימה
תספור כבשים
שואל השאלה:
אבל זה מטלה באזרחות לבגרות שלי וחייב לסיים אותה עד יום שישי ואני היחיד שמעכב את כל הקבוצה שלי כי לא יכולתי לעבוד על זה היום
אבל זה מטלה באזרחות לבגרות שלי וחייב לסיים אותה עד יום שישי ואני היחיד שמעכב את כל הקבוצה שלי כי לא יכולתי לעבוד על זה היום
אנונימי
וואי לא יפה אל תהיה כזה
שואל השאלה:
זה לא אשמתי אבל פיזית לא הייתי בבית כדי לעבןד על זה
זה לא אשמתי אבל פיזית לא הייתי בבית כדי לעבןד על זה
אנונימי
הקבוצה שלך תעשה אותה תסביר להם שלא הרגשת טוב בעיה שלהם אם הם לא מקבלים את זה והמורה לא יכולה לדפוק אותך על פי הנהלים ממליץ לך לבדוק אתה לא אשם בזה
הכל טוב לא הייתה לך ברירה ולא היה לך זמן לעבוד על זה אין לך מה לעשות
שתדע שאם אתה לא נכנס לזומים זה לא מוריד ציון ואם זה בשביל המטלה אז תבקש לעשות את זה מחוץ לזום תחזור לישון ומקסימום תעבוד על זה בערב או שתתמודד עם העייפות בבוקר ואז תעשה שנצ
הכל טוב אל תרגיש רע לכולם יש ימים כאלו
שתדע שאם אתה לא נכנס לזומים זה לא מוריד ציון ואם זה בשביל המטלה אז תבקש לעשות את זה מחוץ לזום תחזור לישון ומקסימום תעבוד על זה בערב או שתתמודד עם העייפות בבוקר ואז תעשה שנצ
הכל טוב אל תרגיש רע לכולם יש ימים כאלו
כן וסטיפס בטח יעזור
אנונימי
באותו הנושא: