2 תשובות
אחריי!
כי עם לפני אתה תקי את כול מה שאכלת..
כי עם לפני אתה תקי את כול מה שאכלת..
אחרי!
אין טעם כ"כ לפני אתה מתעמל, ואח"כ מחזיר את זה...
אין טעם כ"כ לפני אתה מתעמל, ואח"כ מחזיר את זה...
באותו הנושא: