5 תשובות
לא כל כך, אל תעמיסי על עצמך, את צריכה מנוחה.
זה נשמע קצת יותר מידי..
זה פצצה אבל את צריכה הפרשים בין השעות נגיד עשית בבוקר ואז תעשי 9 שעות אחרי לפי דעתי כדי שלא ייתפס לך השריר... או שתעשי ברצף. מניסיון (אני טניסאית)
באותו הנושא: