8 תשובות
לא מאוחר זה בטוח.. בשעה סבירה חח 23:00 נגיד
מה זה לישון?
לא, סתם, עדיף כמה שיותר מוקדם.
עדיף לך עכשיו
שיהיה לך לילה טוב
:)
עדיף עכשיו
אבל אני תמיד נרדמת ממש ממש מאוחר כי יש לי נדודי שינה.-. (שקשה להרדם כל הזמן)
אז כן..
עכשיו..
תנסי לפני 00:00
עכשיו. לילה טוב
עדיף עכשיו.